Nová identita je len začiatok

07.07.2016

Tak ako aj v osobnom živote, aj v tom profesionálnom je potrebné z času na čas urobiť zmenu, aby sa veci pohli vpred k lepšiemu. Podobnou zmenou prechádza v týchto dňoch aj značka Terno. Značka, ktorej história siaha až do roku 1978, značka, ktorá má za sebou náročné až turbulentné obdobie, značka, ktorá toto obdobie ustála aj vďaka svojim verným zákazníkom.

Dnes sme na novej ceste a postupne sa meníme k lepšiemu. Azda najväčšou výzvou bolo pre marketingový tím zastrešenie komunikácie 3 sietí s rôznymi názvami a formátmi pod jednu značku, do ktorej sme sa pustili po dôkladnej analýze trhu a zákazníckeho potenciálu. Prvou viditeľnou zmenou značky Terno je nové logo. Pri vývoji sme stavili skôr na evolúciu než revolúciu. Logo obsahuje komunikačný prvok – zelený štvorlístok, ktorý symbolizuje šťastie, radosť, sviežosť a zdravie. No zmena nie je len o novej identite. Našim zákazníkom chceme ponúknuť kvalitné potraviny za rozumné ceny. Či už pekárenské výrobky, ktoré sú vyrobené z poctivých surovín a celý výrobný proces prebieha v našich najväčších predajniach, alebo jogurty, lahôdky či mäsové produkty vyrábané tradičnými receptúrami. Vždy ide o poctivo vyrobené produkty z našej výroby zastrešené pod novou značkou „vyrobené POCTIVO u nás“. Produkty sa začnú objavovať na regáloch našich potravín postupne už v priebehu tohto leta. Verím, že naši zákazníci ocenia naše úsilie prinášať im to najlepšie z najlepšieho a že sa opäť zaradíme medzi obľúbené obchody, v ktorých sa ľudia budú cítiť príjemne a kde si každý nájde to, čo potrebuje.


Anna Buzinkay
Marketing Director, TERNO real estate