Spustili sme novú kampaň „Meníme sa“

09.06.2016

V rámci kampane komunikujeme zmenu značky – zastrešenie predajní Terno pod jednotnú značku nové Terno, ako aj odštartovanie množstva zmien v oblasti sortimentu, cien a starostlivosti o zákazníka.

Základom kampane je nové logo so štvorlístkom a headline „Meníme sa k lepšiemu“. Symbol štvorlístka predstavuje pozitívnu energiu, inšpiráciu, radosť z každodenného nakupovania a istotu výhodných cien. A toto je prvotným odštartovaním zmien, ktoré postupne aplikujeme v našich prevádzkach. „Našou ambíciou je získať späť zákaznícku dôveru, preto je potrebné meniť Terno každým dňom k lepšiemu – prinášať krok po kroku rozmanitejší a kvalitnejší tovar za férové ceny, podporovať výnimočných lokálnych dodávateľov, prinášať zákazníkom zážitok z nakupovania, ktorým ich prevedie náš vyškolený personál" dodala Anna Buzinkay, marketing director TERNO real estate.