Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.

Informácie pre médiá

KRAJ opäť expanduje: otvára prvé potraviny menšieho formátu

Bratislava, 31. mája 2018 − Sieť potravín KRAJ, ktorá predstavila svoj unikátny koncept potravín začiatkom marca, dnes otvára na Ovručskej 6 v bratislavskej mestskej časti Nové Mesto prvú predajňu menšieho formátu. Pod jednou strechou ponúkne bežné potraviny, výrobky od regionálnych dodávateľov a zdravý sortiment za primerané ceny.

Maloobchodná sieť otvára po pilotnej predajni v Devínskej Novej Vsi a supermarkete v Petržalskej tržnici svoju tretiu, no prvú menšiu prevádzku na Ovručskej 6 v Bratislave. „Rovnako ako prvé dve predajne, aj táto ponúkne pod jednou strechou bežné potraviny, kvalitné produkty s dôveryhodným pôvodom od menších lokálnych a regionálnych výrobcov, zdravé – bio, dia, vegetariánske, vegánske, eko – výrobky, ako aj  potraviny bez lepku či laktózy pre čoraz väčšiu skupinu ľudí s potravinovou intoleranciou,“ hovorí Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno.

Predajňa KRAJ na Ovručskej ulici 6 v Novom Meste s rozlohou 183 m2 ponúkne 10 pracovných miest. Spoločnosť investovala do jej modernizácie 225 tisíc eur. Predajňa bude otvorená denne od 6:00 do 21:00, v sobotu a nedeľu do 7:00 do 20:00. Jej otvorením expanzia konceptu KRAJ nekončí. „Už o pár týždňov pribudne pre zákazníkov v podchode Trnavské Mýto druhá predajňa menšieho formátu,“ povedal S. Čajka.

„Zákazníci si naše prvé predajne obľúbili, potvrdzujú to predajné výsledky. Do 27. mája v KRAJi zrealizovali viac ako 200 tisíc nákupov, pri ktorých opakovane použili takmer 8 tisíc vernostných kariet,“ doplnil S. Čajka. Vďaka pestrejšej skladbe sortimentu tu zákazníci nakupujú viac výrobkov, čo sa odzrkadlilo v raste priemernej hodnoty nákupného košíka o 19 %. Vo všeobecnosti stúpa najmä obrat v sortimente čerstvých potravín - ovocie a zelenina, čerstvé mäso a mliečne výrobky. Zákazníci kupujú viac základných potravín od slovenských, a aj malých regionálnych výrobcov, ako sú cestoviny, konzervy, sterilizovaná zelenina. Do košíka tiež častejšie vkladajú zdravé potraviny (bio, dia, racio, bez lepku, bez laktózy), a tiež alternatívne potraviny v segmente strukovín, cestovín či múk. Z predajných výsledkov tiež vyplýva, že 56 % predaných produktov tvoria slovenské potraviny. Tento podiel bude s blížiacou sa sezónou lokálneho ovocia a zeleniny narastať.

O spoločnosti TERNO real estate

Spoločnosť TERNO real estate aktuálne prevádzkuje viac ako 100 predajní Terno, Moja Samoška a Hypernova. V marci 2018 predstavila prvú predajňu pod názvom KRAJ. 

Zdielať

Ďalšie tlačové správy: