Pri používaní tejto stránky dochádza k spracovaniu cookies, ktoré nám pomáhajú zvyšovať kvalitu služieb. Zobraziť viac informácií. Spracovaniu cookies zabránite zmenou nastavenia v internetovom prehliadači.

Informácie pre médiá

Potraviny KRAJ majú najlepší dizajn predajní

Bratislava, 20. novembra 2018 – Odborná porota hodnotila najlepšie komunikujúce spoločnosti so zákazníkom na Slovensku. Ocenenia prestížnej súťaže Hermes Komunikátor roka si dnes na slávnostnom galavečere prevzali víťazi za rok 2018. Potraviny KRAJ, nový koncept maloobchodného reťazca, zvíťazili v kategórii Obchodné reťazce – najlepší interiér predajného priestoru.

O získaní ocenenia pre maloobchodnú sieť KRAJ za najlepší interiér predajného miesta rozhodli odborní garanti organizátora. „Toto ocenenie nás veľmi teší. Je pozitívnou odpoveďou na našu snahu ponúknuť zákazníkom výnimočný nákupný zážitok v maloobchodných predajniach s potravinami,“ povedal Stanislav Čajka, generálny riaditeľ spoločnosti Terno. „Celý koncept KRAJ sme vytvorili s víziou poskytnúť zákazníkom pod jednou strechou obľúbené výrobky od regionálnych dodávateľov zo Slovenska, zdravý sortiment vrátane produktov pre ľudí s potravinovou intoleranciou a bežné potraviny za primerané ceny. Veľký dôraz sme kládli na pozitívny zážitok pri nakupovaní, ktorý sme do našich predajní dostali vďaka modernému a hravému dizajnu interiéru,“ doplnil S. Čajka.

Reťazec dal priestor pri tvorbe dizajnu interiérov aj mladým domácim tvorcom – Jozefovi Glabovi, študentovi VŠVU, ktorého kresby harmonicky dotvárajú priestor KRAJ predajní s dôrazom na ich lokálny a tradičný charakter. Zariadenie prispôsobené na mieru predajne navrhol čerstvý absolvent architektúry, Dalibor Vidiečan. V predajniach sú použité prírodné materiály ako napr. drevo tak, aby spĺňali z hľadiska funkcie svoj cieľ – atraktívne vystavenie sortimentu, funkčnosť pre zákazníka a umožnili ľahkú manipuláciu s produktami. Vo viacerých kategóriách sú v rámci zariadenia integrované obalové systémy či iné informatívne dizajnové prvky. „V predajniach nájdu zákazníci jednoduché hravé symboly a farebné označenia upozorňujúce na výnimočnosť produktov. Komunikácia napomáha v orientácii, a zároveň rýchlo a výrazne informuje zákazníka o type produktu – či ide o bio, eko, dia výrobok, regionálne, slovenské, farmárske alebo iné výrobky, zloženie produktov či použité suroviny. Tak napomáhame k ľahšiemu výberu a k lepšej informovanosti zákazníka“ povedala S. Čajka.

Unikátnosť dizajnu potvrdili aj nedávne výsledky z prieskumu spoločnosti KANTAR Slovakia. Formou exit interviews na vzorke 1 086 zákazníkov sa až 89 % z nich vyjadrilo, že predajne hodnotí ako vynikajúce, veľmi dobré alebo dobré. Zákazníci najlepšie hodnotili sortiment a vzhľad predajne.

Od otvorenia prvej predajne v marci tohto roka uskutočnili zákazníci v sieti KRAJ už skoro milión nákupov, podiel slovenských výrobkov na predaji presiahol viac ako 57 %. Reťazec aktuálne ponúka 560 regionálnych výrobkov.

O spoločnosti TERNO real estate

Spoločnosť TERNO real estate v marci 2018 predstavila prvú predajňu s novým konceptom pod názvom KRAJ. K dnešnému dňu prevádzkuje už 7 predajní v Bratislave a budúci rok sa plánuje rozšíriť aj do ďalších častí Slovenska. Spoločnosť aktuálne prevádzkuje 100 predajní Terno, Moja Samoška a KRAJ.

Zdielať